Sabtu, 24 Disember 2011

Mesti Baca !!! Najib ajak pelajar belajar Anwar ajak pelajar gi demo

DS Najib punya la susah payah bentang bajet bagi semua sekolah aliran peruntukkan bagi mengalakkan pelajar menuntut ilmu

Tapi dia ni takde keje lain



Demo Demo Demo,

Yang dia bawak mesti orang yang upahnya nasi lemak sebungkus air mineral sebotol
termasuk yang ini





Ketua dia tak lain tak bukan ini dia..

Mat Bendera



P/S:Academic Freedom konon.. CGPA 2.5 kahkahkah...

Reaksi:

4 ulasan:

  1. Mcm x ada otak.. minta siasat secara menyeluruh. mesti ada juga pensyarah2 mereka yg terlibat sama dan menghasut pelajar2 ni. brsyukurlah apa yg ada. x yah sibuk2 nk berpolitik masa belajar ni. esok dh habis belajar, barulah bersilat masuk gelanggang.. Bodohhhhhhhh jngn ditunjuk sngt.

    BalasPadam
  2. siap budak ni.. kalau abg nuar dah pegang2 tu memang tak lepas punya, mesti dah kena liwat ni!

    BalasPadam
  3. patut le cpa 2.5 je.. itu je standardnye.. akal nye cetek, jd badut je lah..

    BalasPadam
  4. Hairan belajar tinggi2, bakal jdi pendidik tapi awal2 dh tunjuk perangai..nanti turunkn pulak pd anak2 murid bila dh mengajar..cuba bayangkn apa nak jdi pd masa depan anak-cucu kita dpt guru yg sebegini?????

    BalasPadam