Ahad, 18 Disember 2011

Panas !!! Mahasiswa naik kepala ugut Perdana Menteri


Gerakan Mahasiswa Mansuhkan AUKU (GMMA) memberi amaran kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak agar tidak bermain dengan sandiwara dalam memansuhkan Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU).

Demikian salah satu kupasan pada Sidang Media yang kini sedang berlangsung dan turut dianjurkan oleh Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM).

"Kita tidak teragak-agak untuk mendesak dan lakukan tindakan melalui mini Revolusi dalam Malaysia."

KLIK SINI UNTUK ARTIKEL PENUH



Bukan main kepalang gembira Tuan Haji Anwar Ibrahim melihat MAHASISWA-MAHASISWA ROBOT beliau sudah diprogramkan dengan begitu sempurna untuk mencetuskan ketegangan dan huru-hara, jika desakan tidak dipenuhi Perdana Menteri.

Lagak besar 300 MAHASISWA-MAHASISWA ROBOT ini memberi kata dua kepada Perdana Menteri atau berhadapan dengan Mini Revolusi? Berapa peratuskah suara 300 MAHASISWA-MAHASISWA ROBOT ini mewakili keseluruhan warga mahasiswa di menara gading!

1 peratus? ... 3 peratus? ... 10 peratus? ...



Apa yang menimbulkan ketidakpuasanhati MAHASISWA-MAHASISWA ROBOT ini sehingga mahu melancarkan ugut dan perang kecil-kecilan terhadap Perdana Menteri?

Melancarkan Mini Revolusi terhadap Perdana Menteri juga bermaksud mengisytiharkan Mini Revolusi terhadap Yang DiPertuan Agong, Ketua Eksekutif yang melantik Perdana Menteri!


Sumber Klik Sini

P/S: Biadab sungguh budak-budak ni baru bergelar Mahasiswa dah naik kepala. Belajar pun tak habis nak tunjuk lagak.

Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan