Selasa, 13 Disember 2011

Hot !!! Pakatan sabotaj duit Bantuan Rakyat 1 Malaysia

Pakatan haram yang sememangnya terkenal dengan sikap putar belit,dan konar baringnya telah mengunakan pendekatan menyabotaj duit Bantuan Rakyat 1 Malaysia bagi memburukkan pemberian ikhlas kerajaan supaya di lihat sebagai gula-gula pilihanraya (ayat biasa bagi pakatan haram)

Borang sebenar Bantuan Rakyat 1 Malaysia:



Pelbagai taktik kotor digunakan untuk memperlihatkan borang Bantuan Rakyat 1 Malaysia adalah alat untuk menarik pengundi

Taktik 1:



Pada borang telah dicop kawasan dun dan parlimen tempat pemohon mengundi. Perkara ini sengaja dilakukan bagi menimbulkan syak wasangka pemohon terhadap Bantuan Rakyat 1 Malaysia.


Taktik 2.



Pada taktik kedua borang palsu Bantuan Rakyat 1 Malaysia telah ditambah dengan no akaun pemohon sedangkan pada borang asal tiada ruangan no akaun diperlukan.

P/S:Bantuan ini untuk rakyat Malaysia yang memerlukan jangan benda ini pun nak disabotaj...

4 ulasan:

  1. SALAM, DEPA DAH MEROYAN BRO, MERATA RATA RAKYAT BEREBUT REBUT NAK ISI BORANG BR1M, MALAH PUAK PUAK DIAORANG DI KAMPONG KAMPONG PUN KEMARUK MINTA BORANG KAT KETUA KAMPONG UNTUK DIRI DAN ANAK ANAK SEKALI.

    BalasPadam
  2. mmg betul mmg ramai yg tanya mcm mana nak cara nak apply BR1M ni...

    BalasPadam
  3. SALAM BRO, MUDAH SURUH PERGI PEJABAT PENGHULU, PEJABAT DAERAH, PEJ PENERANGAN DAERAH, PEJABAT LHDN, KETUA KAMPONG PUN BOLEH, BAWA SALINAN I/C DAN SLIP GAJI JIKA ADA X ADA PUN X APA CUKUP I/C.. LEPAS TU TUNGGU 15 FEBRUARI START KERAJAAN BAYAR RM500.

    BalasPadam
  4. apa hal ler pakatan ni,duit bantuan utk rakyat pun nk sabotaj..

    BalasPadam