Rabu, 21 Disember 2011

Hot !!! Nak amik kereta ni serang kerajaan ye !!!


Dari Twit Adam Adli bapanya membelikan keretanya bagi memudahkan dia bergerak kesana dan kesini bagi menentang kerajaan

Wow Ayahnya bagi kereta suruh tentang kerajaan?

Dari twitnya

Bpak aku beli kereta ni dgn pesanan paling sempoi: kereta ni kamu guna untuk berjuang kesian ke hulu dan ke hilir naik moto


Adoi budak aku dulu belajar mula-mula aku naik ni dulu



Tapi hari-hari naik bas aku dah naik muak aku mintak bapak aku beli kan moto tp moto kapcai arwah atuk aku yang dia suruh bawak



Sebab apa bapak aku buat macam tu?

Sebab dia suruh aku jadi lebih berdikari dan tahu perit getir kehidupan seharian

P/S:Takde lak aku ckp bapak aku zalim atau kerajaan zalim..

Reaksi:

12 ulasan:

  1. kah kah kah... terbaek beb!!!! kena siasat acc bank budak ni !! hahaha

    BalasPadam
  2. nice 1!!mmg kalo monyet tu bc nih,die patot lumur taik kt muke die sediri la..

    BalasPadam
  3. kalau dah biasa senang mana reti nak menghargai...

    BalasPadam
  4. dh tawu gaji bapak seribu lagi mau palau bapak ko keter 2nd hand..ateke benak bebenor deme nih..g la blajar jadi cikgu bebetul dulu..balas dulu jasa mak ngan ayah..nih tak dan abih belajar..tak dan mak ayah merasa gaji kome jadi cikgu dh kene buang UPSI...dh nganggor..lainla kome nih ade yg membelenyer..

    BalasPadam
  5. nk kate bingai..tak..sbb masuk U..mksud bapak dia "berjuang" tu..berjuang utk mncapai kejayaan dlm pembelajaran..bkn nye "berjuang" soh hentam kerajaan..adoiiiii...woi budak...tanggalkanlah "pisau" kat blakang ko tu..dlm sgt menyucuk tu..hahaha

    BalasPadam
  6. Kesian bapak dia cuma mampu belikan kereta 2ndhand untuk memperjuangkan kote Bapak Anuwar yg sedia kaya-raya 7 keturunan.

    BalasPadam
  7. Tau pulak suruh org mintak maaf..memang lahanat punya perangai bile die buat kurang ajar lepas tuh x nak mintak maaf, ptuih!!!

    BalasPadam
  8. Gaji bapak ko RM1000 jer..?? Siapa bg rezeki tu yg ko nak merungut ni..?? Ramai lg yg pandai bersyukur walau gaji hanya 7-8 ratus.. Sbb konsep rezeki ko x paham sbb tu jd mcm ni.. Bebal!!

    BalasPadam
  9. Die budak lg la.blum ckup matang. paling tidak shufle.

    BalasPadam
  10. ni la budak2 yang perasan dah matang. matang kepala bapak hang ! bodoh. pasaipa gi dpn pwtc. awat tak pi dpn kementerian kt putrajaya.

    BalasPadam
  11. Alahhh nk cari publisiti murah murah pooooon korang marah...kasi can laaa.. dier ni belum tntu lulus unversiti tu asik dok melalak keluar anak tekak.. harap mak bapak dier masih bangga walau dier balik bawak segulung bendera jer.. bukan segulung ijazah...wewewekkk

    BalasPadam
  12. Sebenarnya bukan bapak die belikan, tapi dapat sponsor PAKATAN...lancau kalau bapak die gaji RM 1000 leh beli keta cam beli roti jer pagi2 buta..kan jenis makan meggi jer (rakyat Malaysia yang bersyukur semua makan sedap2) cam pelarian Tasaday, sepatutnya tak mampu pakai keta. Percayalah, beruk nie dah kena beli dengan Anwar dan Pakatan..menipu ajer bapak die belikan! Kalau org lain die leh tipu dan kurang ajar..ape sangat la kencing sket follower die dalam Twitter tu? :)

    BalasPadam