Ahad, 17 Jun 2012

Wajib Baca !!! Lagi budak setan gondol SMM hina Sultan

Sejak akhir-akhir ni makin kurang  ajar pulak budak-budak setan gondol ni terutama dari kalangan SMM. Aku tahu la korang tu fahaman soSIALis percaya kepada negara republik. Sebab tu korang beria-ria kutuk dan hina Sultan tanpa memahami sensitiviti.

Lagi ada budak-budak dikalangan mangkuk tingkat berfahaman sosialis cuba hendak menjadi glamour dengan tweet-tweet penghinaan kepada Sultan.


Oh Setiausaha Media rupanya. Bagus betul Setiausaha media rangkaian soSIALis ni ye..


P/S: Lu orang pun nak giler glamour mcm Adam Adli ke?

Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan