Selasa, 5 Jun 2012

Wajib Baca !!! Isu penari K-pop Bertam Nite Ajk PAS Bertam minta maaf???


Pelik dan benar walaupun program anjuran PKR Bertam tetapi permohonan maaf tidak rasmi dikeluarkan oleh AJK Pas Bertam didalam sebuah laman blog pakatan haram.

as’salam … tenang semua …Ayah Jelaskan disini … Ayah antara yang terlibat secara lansung dalam Program ini (SEBAGAI AJK dari PAS BERTAM), …. Program ini anjuran PKR BERTAM … Ini adalah kesilapan Penaja (non Muslim) yang tidak peka dengan kehendak pengajur dan telah lari dari persetujuan dala...m mesyuarat sebanyak 3 kali sebelum ini.. …. KAMI DITAWARKAN tarian tradiosional 3 BANGSA utama .. tapi TIBA2 MUCUL TARIAN INI … ayah sendiri bergegas menghentikan persembahan …… Kemudian : Tuan Haji Johari Kasim wakil pengajur memohon maaf dan mengesa pihak penaja menukar persembahan … Kami amat kesal dengan isu yang tidak sewajarnya berlaku .. INI pengajaran bagi PKR agar tidak terlalu mengikut FAHAMAN lama mereka .. apa pun, ia telah berlaku … ayah amat malu dan pihak penaja (Public Pavilion Holding sdn bhd) juga akan dipertanggungjawabkan …SALAH tetap SALAH … AYAH MOHON MAAF .. dan tak semua perkara dapat dikawal bila ada yg mungkin menyeludup masuk dalam program kami … HARAP MAKLUM DAN MUHON JUTAAN AMPUN KEPADA ALLAH DAN semua para PENJUANG RAKYAT
Aik Pas Bertam yang minta maaf? Program anjuran siapa ni? PAS ker PKR??

Lagi satu kata dah mesyuarat hampir 3 kali takkan takde kata sepakat untuk arrange program betul-betul? Baru buat majlis makan malam dah kelam kabut belum tadbir negara lagi.

P/S: Orang lain berak orang lain yang cover hehehehe

0 ulasan:

Catat Ulasan