Jumaat, 2 Mac 2012

Panas !!! Farid Ridzuan dah rasa diri dia hebat mari face to face dengan blogger


Apa agenda sebenar yang Farid Redzuan sedang rancangkan hingga begitu sekali beliau dikatakan mempertikaikan peranan yang dimainkan oleh bloger yang pro UMNO dan juga kerajaan sehingga tanpa segan silu `menyerang’ kerja-kerja pemain di ruang maya ini dan menyelar kononnya bloger-bloger pro kerajaan dan UMNO ini sebagai bodoh dalam menangani sesuatu isu?

Beliau sedar atau tidak betapa seksa dan sengsaranya bloger pro UMNO dan kerajaan bertungkus lumus mempertahankan parti serta kerajaan yang difitnah oleh pembangkang sedangkan dalam masa yang sama tidak ramai pemimpin,Menteri,Timbalan Menteri dan juga pegawai-pegawai Pejabat Perdana Menteri turut sama seiring dan sederap bersama bloger mempertahankannya hingga ada dari kalangan bloger tersilap arah hingga menyerang sesama sendiri?

Farid Redzuan sedar atau tidak hingga ada blogger dan juga pemain media baru berdepan dengan tindakan saman pihak pembangkang walaupun mereka memperkatakan yang benar dan apa bantuan yang kumpulan dari Pejabat Perdana Menteri berika?.Nasib mereka jarang dibela tetapi demi mempertahankan kerajaan dan juga bangsa,agama dan negara,mereka ini sanggup menelan segala risikonya.Mereka terus berjuang walaupun yang berjawatan kenyang dengan gaji besar serta jawatan yang tinggi.

Farid Redzuan juga dikatakan tidak senang dengan RTM yang dianggapnya ketinggalan dalam menyalurkan maklumat hingga beliau membuat perbandingan antara RTM dengan rangkaian TV milik Media Prima serta Astro dan adakah Farid sebenarnya sedang bercita-cita untuk mengambil alih RTM yang selama ini menjadi lidah rasmi kerajaan,yang Farid mungkin tidak reti bezakan peranan antara stesen TV berbayar dengan stesen TV milik penuh kerajaan ini.


P/S: Kalau dia jadi blogger baru dia macam mana kehidupan blogger jalanan hidup mempertahankan negara tanpa mengharapkan sebarang apa-apa ehsan. Farid jangan cakap sahaja tau tapi Apa Pun Tak Boleh.

Reaksi:

2 ulasan:

  1. "Apa pun tak boleh"??? dia boleh jadi CEO 4 rangkaian televisyen. bukan 1, tapi 4! sebab dia BOLEH. tapi kau ni BOLEH APA??? boleh dok perbodo orang dgn posting bodoh kau boleh la. aku bukan tak tau perangai haprak blogger hancing mcm korang ni. kalau dia sokong korang....korang sanjung dia, puji dia bagus. tapi bila dia tak sehaluan dgn korang, bukan main korang benci caci maki dia ye.

    BalasPadam
  2. Aik apsal ko nak marah lak ni bro... baca kat sini klu nak tahu sgt... ...

    http://info4thetruth.blogspot.com/2012/03/najibrazak-izinkan-street-blogger-debat.html

    BalasPadam