Isnin, 5 Mac 2012

Gempar !!! Sambil membeli belah anda juga boleh masuk syurga.. Hanya berlaku di Kelantan


PAS Kelantan mengambil inisiatif melalui pemasaran yang lebih agresif untuk menarik lebih ramai umat Islam ke dalam syurga mereka.Melalui pendekatan baru ini kesemua pasaraya di Kelantan diarahkan memainkan CD Ceramah PAS.

Menurut surat arahan tersebut,dengan hanya mendengar CD Ceramah PAS,umat Islam di Kelantan akan dapat masuk syurga secara ekspress tanpa perlu menjalani ibadah .

Agak pelik dengan saranan PAS,sebaiknya mereka harus menasihati lebih ramai umat Islam ke Masjid dan surau surau bukannya ke pasaraya untuk mendengar CD Ceramah PAS.

Kalau nak berpolitik sekali pun,janganlah mempermainkan agama.PAS menggunakan agama untuk meraih sokongan politik.Syurga dijadikan galang ganti sebagai tanda sokongan kepada PAS.

Bayangkan apa akan terjadi umat Islam diseluruh dunia yang tidak mendengar CD ceramah PAS,adakah mereka bukan ahli syurga walaupun beriman dan beribadat dengan ikhlas.

Inilah sebahagian dakwah PAS yang menyesatkan,menghalalkan cara asalkan matlamat mereka tercapai.Memberi sokongan kepada PAS bererti menyokong DAP.

Sumber: KitaGempur.com


P/S: Untung la orang Kelantan sambil beli ikan, beli ayam boleh masuk syurga err negeri pakatan lain bila nak buat? hehehehe



3 ulasan:

  1. SALAM, KALO DENGAR CERAMAH UST KAZZIM ATAU USTAZ FATHUL BARI CAMNE, MASUK SURGA KE TIDAK???? NI A JIZ KENA JAWAB NI.

    BalasPadam
  2. wasalam dua2 Ustaz ni tak boleh sorang UMNO sorang lagi tak jelas hehehehe

    BalasPadam
  3. Memang puak khawarij ni suka mempermainkan syurga allah. Semoga allah dan rasulullah menglaknat puak p.a.s . Amin.

    BalasPadam