Selasa, 28 Februari 2012

Panas !!! From Penang with Love: Cerita sebenar pergaduhan di Padang Kota


Berikut adalah cerita sebenar dari saksi yang berada ditempat kejadian

Dipetik dari: Aktivis Pendang Jr




Oleh kerana sibuk yang terlampau, aku lambat update blog aku pasal kes lynas di Penang. Time ni aku senang sikit nak cerita apa puncanya dan di mana mulanya pergaduhan.

Gambar kat atas ni bermula cerita gaduh masa atas pentas di Penang. Lepas Guan Eng penyangak biaDAP tu berucap, bermula provokasi antara kami dan guan eng mangkok bertingkat ni. Punca kami naik atas pentas adalah kerana sikap Guan Eng yang menyalahkan orang lain dalam hal Lynas dan hal-hal lain. Mangkok anak LKS ni mengeluarkan perkataan yang tak patut di kata oleh seorang pemimpin terutama dirinya sebagai Ketua Menteri Penang.

Semasa provokasi itu, si Bangkai baju hijau, rambut panjang yang dikatakan wartawan tu menyerang kami dengan melakukan sepakkan ala KONGFU la kononnya. LIHAT GAMBAR DI ATAS. Bangkai ni nak jadi hero pembela Guan Eng, nak tunjuk betapa hebatnya KONGFU dia.




Selepas melakukan tendangan ala KONGFU, bangkai baju hijau ni di lanyak la, apa lagi. nak tunjuk hero last-last dia yang di SILAT oleh hero-hero Melayu. HAMEK KAW BANGKAI !! nak sangat rasa penangan SILAT MELAYU




Kes bangkai baju hijau ni dapat liputan meluar media-media DAP, kononnya dialah MANGSA keadaan, dipukul, ditendang dan di gulaikan orang-orang samseng. (RAKYAT DIKATAKAN SAMSENG). Tapi di sebaliknya bangkai nilah pencetus pergaduhan. Dia mulakan dia yang cedera tak seberapa parah.



Aku cuma nak pesan kat bangkai ni, lain kali janganlah tunjuk hero nak lawan orang lain. Inilah padahnya tunjuk hero. Tu baru sikit kena. Kalau nak rasa lagi, buatlah lagi perangai BODOH serang dan terajang orang. AKHIRNYA KAU YANG KENA LIPAT TERAJANG!!! BODOH PUNYA BANGKAI!!!!

Oklah nanti aku sambung cerita pasal kes kat penang lagi. Banyak lagi nak cerita dan buktikan ni..

P/S: Perghhh hikmat kaki terbang hahahah sendiri cari penyakit...

Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan