Ahad, 26 Februari 2012

Eksklusif : Sempena Himpunan Hijau kempen untuk pakatan rakyat



Oleh kerana Pakatan Rakyat begitu berdedikasi dalam menghalang sebarang bentuk radiasi adalah ini dirasmikan kempen........

MARI BUANG BARANGAN RARE EARTH (khas untuk pakatan haram sahaja)

Barangan-barangan yang perlu dibuang terdiri dari

1.Telefon mudah alih (Lagi mahal lagi bagus)

2.Komputer atau komputer riba


3.Segala jenis barang elektronik yang dijangka mampu menghasilkan radiasi




Yang ni lagi satu paling banyak guna rare earth ni yang banyak pakai tokey-tokey kaya je jimat minyak katakan.

4.Kereta hybrid



P/S: Apa macam pencacai pakatan haram ada bran ker buang barang-barang radiasi ni. hehehehe

Reaksi:

2 ulasan:

  1. kalau nak buang, meh buang Samsung Galaxy tab 7.7 kat umah aku ya (kalau korang ada model tu la. kalau ada keter hybrid Honda CRZ pun bagus gak buang depan umah aku dengan kunci2 sekali ya! korang mana boleh pakai sebab takut terkena radiasi. korang tahu tak, gajet2 ni lebih kuat radiasinya tau berbanding lynas.

    BalasPadam
  2. oiii.aku baru dapat Tablet 10.1....aiyaaaa

    BalasPadam