Ahad, 12 Februari 2012

Panas !!! Mari berkenalan dengan Melayu penjilat tegar DAP


Ini dia pemidato jalanan Melayu penjilat punggung DAPigs.Hanya dengan beberapa tin Beer dia sanggup menghentam keturunannya dan bangsanya sendiri.



Mari kita saksikan video ini anda nilaikan sendiri orang macam mana kah ini



Tapi syukur lah ada juga anak muda yang berani tampil menyahut cabaran di atas pentas pidato ini.

Lihat sahaja provokasi yang mereka lakukan ketika anak muda ini cuba mempertikai janji-janji Lim Guan Eng ketika PRU 12 iaitu menghapuskan tol Sg Nyior dan pelbagai lagi isu semasa.

Semangat dan keberanian seperti ini yang amat kita perlu oleh anak muda kita untuk bertarung diatas pentas tajaan pakatan haram

P/S: Kepada pemuda berkenaan tahniah diucapkan kerana berani merentas badai lautan pakatan haram.

Reaksi:

6 ulasan:

  1. dah agak dah, masa tengok video tu mmg dah agak dah pakcik tua kerepot ni mabuk..mangkuk jamban!!!

    BalasPadam
  2. dah mabuk...huru hara dibuatnye...

    BalasPadam
  3. hihi...Penat rasa..kenapa tak bagi mikrophone ....pastu peluang bersuara mcm terganggu la..pulak...

    BalasPadam
  4. Pak cik Harun tu ...minum patutla...layan tah apa2...mabuk ropanya...

    BalasPadam
  5. Kesian Pak Harun...ckp mcm bgus2...psal bngsa sndiri...Tapi mabuk...dosa bnyk nak kena jwab 2...mana p'gi anak dia nie...bwak blk aje lah bapa kau 2..sruh bentang sejadah...taubat lah...kesian...

    BalasPadam
  6. tengok pakcik ni diperguna dan diperkudakan cina memang sama sebiji mcm Pas dan PKR digunakan oleh DAPigs...

    BalasPadam