Selasa, 23 April 2013

KEPADA PENJAWAT AWAM YANG SOKONG PAKATAN HARAM SILA LIHAT VIDEO INI

Calon Pakatan Haram Parlimen P160 Johor Bahru melabelkan penjawat awam sebagai KERA?






P/S: Bekas 'KERA' terlepas memang macam ni kot Undi lah Barisan Nasional

Reaksi:

10 ulasan:

  1. bodoh........dh puas mkn duet KERAjaan...dh naik botak kepalanya....dh buncit perutnya...bru lah nk lwn KERAjaan...bodoh pnye manusia...

    BalasPadam
  2. mmg sial lee dia.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. sememangnya sial!

      Padam
  3. Guna la bahasa-bahasa yang baik....

    BalasPadam
    Balasan
    1. bahasa tu yg sesuai utk barua mcm tu

      Padam
  4. dia pun kera jugak sbb pernah bersama kerajaan dulu.apa la bangang sangat.

    BalasPadam
  5. apalah mcmlah umno ni tidak memperjuangkan islam..dia sebenarnya bermasalah

    BalasPadam
  6. Duit kerajaan adakah duit rakyat.. bukan duit poket bwrisan neraka nasional...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Menjadi tanggungjawab setiap rakyat malaysia membayar cukai yang kemudiannya menjadi hak kerajaan...duit kerajaan pemerintah ( bkn lagi hak mutlsk rakyat) yang kemudian digunakan untuk membuat kemudahan rakyat ( byknya rakyat yang tau minta saja..nak itu nak ini..nak yang berkualiti..high taste..tapi maleh nsk bayar satu sen..apa raaa...)..so sedor sedor lah diri sket..ajar supaya diri kamu tu tau berterimakasih..dan satu soalan ..kamu dah bayar cukai belum?

      Padam