Isnin, 9 Januari 2012

Panas !!! Inikah ajaran PAS kepada kaum muslimahnya?

Andai nilaikan sendiri adakah ini dipanggil Muslimah pada mata PAS



Pakai tudung labuh tetapi menyanyi sambil mengeluarkan kata-kata kesat

P/S:Cuba kalau Puteri Umno yang nyanyi confirm pencacai PAS komen mcm2

Reaksi:

7 ulasan:

  1. Nampak betul tdk berakhlak. Ada ke wanita islam melalal melolong menyokong seorang peliwat? PAS kata kerajaan BN membazir membina bangunan yg cantik2 termasuk putrajaya tetapi pembangkang kepingin sgt nak rampas putrajaya, tak malu ke? BN yg buat, pembangkang yg beriya2 nak masuk.

    BalasPadam
  2. Wanita islam sebenar tak buang masa berdemo menyokong seseorang yg diketahui sbg peliwat dan gila sex. Ini wanita apa ni? Tak ada kesopanan langsung!

    BalasPadam
  3. pork nik kata demontrasi tu ibadat..ni lah dia ibadat pork nik...

    BalasPadam
  4. Menyanyi lagu When The Saint Goes Marching pulak tu. Gereja.

    BalasPadam
  5. apa yg PAS buat semuanya halal...main belakang pun boleh dihalalkan

    BalasPadam
  6. makcik-II , tak lame lagi kubur panggil sudah , , jangan laa buat bende bodo , , semua MAMPOS gak makcik , , pkai tudung cakap mcm tuu elokk laa tuee , , amalan mulia agak nye kan

    BalasPadam
  7. putrajaya kita punya???...ikut kamoo..abeh rakyat x makan...puih

    BalasPadam