Isnin, 16 Januari 2012

Eksklusif : Siapa yang tidak kenal bapok tua mulut longkang ni.


Seperti yang kita maklum Si Pondan tua ini banyak menimbulkan masalah terutamanya apabila dia menganjurkan sesuatu program sama ada untuk artis atau apa-apa sahaja.

Masih lagi teringat didalam sebuah rancangan hiburan tempatan banyak artis yang mengadu program yang dianjurkan si pondan tua ni banyak kelemahannya

Menggunakan tagline amboi..amboi...amboi lagak gaya tak ubah seperti ayam serama masuk kampung.

Terkenal dengan mulut lancangnya yang suka mengkritik apa sahaja,sama ada sengaja mencari publisiti murahan dengan mengeluarkan kata-kata kesat tanpa memikirkan perasaan orang lain.

Kenyataannya baru-baru ini yang mengbackup adiknya yang mengelar Tun Dr Mahathir sebagai Kepala Otak Kau dalam satu majlis ceramah.Tindakan pondan tua dan juga adiknya gay tua mengelarkan Tun M dijawab sinis oleh Tun M dengan mengatakan terima kasihlah kepala dia ada otak kepala dia takde.

Kepada pondan tua hang tu pun dah tua tak payah lah buat aksi pondan tu jijik tau tak dah serupa beruk mak yeh kena culi

P/S: Geli aku dengan bapok-bapok ni mulut mcm @#$$%^&^

Reaksi:

4 ulasan:

  1. bapok yg suka dirinya diliwati.....mulut mc SIALLLLLLL.

    BalasPadam
  2. Walau pown hanya dlm mimpi aku pernah terajang bapok nie tp rasa puas ati jugak...

    BalasPadam
  3. Pigi Jahanam la BAPOK!!!

    BalasPadam