Rabu, 12 Oktober 2011

Tipu,tipu dan tipu lagi....



Rasa nak tergelak, meluat, menyampah dengan kenyataan diatas.Hidupnya penuh dengan janji dan janji demi janji. Bila sudah berkuasa janji tinggal janji apa dijanjikan terbang umpama angin yang bertiup dari ufuk timur.

Sebenarnya rakyat sudah mula rasa diperbodohkan oleh manusia ini. Demi kuasa rakyat ditipu dan diperkotak katikkan demi dendam kesumat yang membara

Teringat ketika zaman awal reformasi tahun 1998 ketika itu ramai yang percaya beliau dianiaya dan pemecatannya adalah sebuah konspirasi. Rakyat bersimpati dan terharu dengannya



Orang ramai mula berdemonstrasi sambil melaungkan reformasi demi menuntut keadilan insan yang dirasakan tidak bersalah ketika itu. Maka dengan itu tertubuh Parti Keadilan Nasional.

Masih teringat lagi janji-janjinya yang ingin membongkarkan 6 kotak rahsia yang mengandungi rasuah dan penyelewengan kerajaan tetapi sampai sekarang masih menjadi tanda tanya.


Muncul pula dakwaan liwat oleh Saiful Bukhari terhadap bekas majikannya yng mengatakan dia telah diliwat. Dan Saiful telah bersumpah bahawa di telah diliwat.Oleh ramai telah menyuruh supaya beliau bersumpah juga bagi membuktikkan beliau juga tidak bersalah tetapi apa kan daya pelbagai alasan dan hujah diberikan demi mengelak dari membuat kenyataan sumpah itu.



Dan yang terbaru skandal seksnya yang telah didedah kan oleh blogger-blogger dan mengambarkan beliau seorang pemimpin yang tidak bermoral.



Dan alasan yang diberikan amat tidak munasabah iaitu perut tidak buncit seperti didalam video. Alasan apakah ini adakah menjadi logik akal untuk memberi alasan seperti ini?



Dan dengar kata ada video terbaru yang bakal didedahkan oleh blogger-blogger sekalian dan sama-sama kita nantikan kemunculannya

P/S: Checkmateeee

0 ulasan:

Catat Ulasan