Rabu, 12 Oktober 2011

DANGER - Pages Anti-PKR Club Adalah Milik Pakatan Pembangkang Dalam Menghancurkan BN


Penipuan demi penipuan oleh blogger pakatan tonggeng. Yang terbaru page ANTI PKR CLUB ialah page yang diasaskan oleh troopers kepala dongga pakatan tonggeng.Ramai yang tersentap mengenai hal ini tapi apa kan daya bila penipuan berbayar ini dijalankan dengan terancang bagi mengelirukan semua pihal terutama rakyat malaysia.

Dibawah adalah sedikit kenyataan dari Blog Papagomo.

Buat pelayar Facebook Pro Kerajaan diminta anda untuk REMOVE segera Pages Anti PKR Club kerana pages tersebut adalah milik Pakatan Pembangkang yang mana Admin Admin mereka terdiri daripada Page Kami Benci Saiful Bukhari.

Gomo sudah syak lama akan pekara ini dan pada semalam apabila ada seorang Admin yang dijemput meletakkan Video Anwar Ibrahim maka admin tersebut diremove dan di Ban serta merta. maka jelaslah lagi bahawa APC adalah milik pembangkang.

Penjelasan diminta dan apabila semakin ramai masuk ke Wall APC meminta penjelasan maka satu demi satu telah di Ban. Mereka yang di Ban ini merupakan pejuang tegar BN dan merupakan Blogger Blogger pro BN. Malah Papa Gomo sendiri telah di Ban dari APC kerana bertanyakan status mereka sama ada Pembangkang mahupun Kerajaan.


Malah mengikut kenyataan yang dikeluarkan oleh Papagomo blogger PR juga menginboxnya mengatakan bagaimana Papagomo boleh tahu perkara sebenar..

Malam tadi juga Admin KBSB yang juga Bohsia terlampau telah Inbox FB Gomo bertanyakan " Macam mana Gomo tahu Page APC adalah milik pembangkang dan beliau turut bertanyakan apakah ada orang dalam yang memberikan maklumat.

Dengan soalan Bodoh dari Admin KBSB ini menjelaskan kepada semua bahawa Memang 100% Anti PKR Club adalah milik pakatan Pembangkang yang dicipta bagi menarik penyokong BN. Menjelang PRU 13 Page tersebut akan meukar statusnya dan akan menghentam BN secara Total dan menyokong Pakatan Pembangkang.

Admin APC turut memaklumkan bahawa Akaun Papa Gomo Jahat telah dihack dan sebab itu Papa Gomo Jahat mengeluarkan kenyataan APC milik pembangkang. Itu jawapan APC yang telah KANTOI bodoh dalam melindungi Pages mereka.


SILA KLIK SINI CERITA PENUH MENGENAI PENIPUAN TERANCANG INI

0 ulasan:

Catat Ulasan