Selasa, 7 Jun 2011

Revolusi punya revolusi akhirnya kena jual...


Masihkah ingatkah kita kepada Revolusi Mesir dan Tunisia? Ketika itu semangat berkobar-kobar rakyatnya untuk untuk membebaskan negara dari cengkaman kerajaan zalim amat hebat. Tapi apa natijahnya untuk rakyat mesir?

Baru-baru ini IMF telah telah memberi bantuan pinjaman sebanyak 3 bilion dollar untuk Mesir sebagai pelan bantuan membangunkan Mesir KLIK SINI. Memang bagus keluar mulut buaya masuk mulut naga, sekali sesebuah negara itu telah meminjam dengan IMF sukar untuk mereka untuk melunaskan balik hutang itu. Syukur ketika kegawatan ekonomi pada 1998 negara mempunyai pemimpin yang berkaliber seperti Tun Mahathir yang tidak mahu mengambil jalan penyelesaian dengan meminjam dengan IMF.

Akhirnya perancangan jahat yahudi Rothschild telah berjaya mengumpan negara-negara ini. Sekarang ada pulak sesetengah pihak yang cuba mempratikkan ajaran yang sama seperti di Mesir untuk dipratikkan disini.Sapa dia Rothschild? KLIK SINI

Jadi kepada rakyat Malaysia mari kita sama-sama mempertahankan negara kita dari anasir jahat yang cuma mengugat keamanan yang kita yang kita pegang selama hampir 54 tahun kita merdeka..

0 ulasan:

Catat Ulasan