Isnin, 6 Jun 2011

Kerana di tegur blogger pengarah gelar blogger anjing.

Di Malaysia ni kita ada pelbagai kaum dan agama rasmi kita adalah agama islam. Jika seseorang pengarah tu nak berkarya sekali pun tengok lah pada tempatnya jangan sampai melampaui batas sensitiviti. Ramai blogger telah mengkritik pengarah tersebut yang merupakan seorang pelakon juga iaitu Mohd Saifullah bin Rosli ataupun dikenali sebagai Gambit.


Blogger-blogger di Malaysia telah menegur video muzik Prema Yin bertajuk Marilah yang dilihat agak keterlaluan dengan aksi-aksi ghairah KLIK SINI


Dan demi membalas kenyataan bloggers, bloggers-bloggers sekalian telah digelar anjing oleh pengarah ini di laman Twitternya.
p/s: Blogger baru tegur skit dah tak boleh terima sampai gelar blogger anjing. Bro lu tu artis public figure jangan nak berlagak,

Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan