Khamis, 26 Julai 2012

EDISI BENGANG !!! AIR KENA CATU MAU BERAK PUN SUSAH

''Balik-balik ke rumah je air dah takde berpusu-pusu orang pergi ambik air paip bomba. Dah la kena beratur panjang perut dah sakit ni nak tak nak terpaksa la tahan takkan nak pakai tisu kot''

Itu adalah antara luahan orang-orang di Selangor yang terputus bekalan air akibat kedegilan Menteri Besar yang hanya pandai mengeluarkan air liur kerana masih berdegil dengan tidak mahu meneruskan projek air langit 2


Impak dan implikasi mula dirasai apabila beberapa tempat di Selangor mula menunjukkan paras tekanan air yang rendah dan malah dan yang langsung tiada air (macam rumah aku).

Tetapi apa pun Syabas kepada Tan Sri Muhyidin Yassin kerana tekad meneruskan juga projek ini demi slogan Rakyat Didahulukan dan telah mengarahkan peguam negara menyemak undang-undang bagi membolehkan projek ini diteruskan

Malah tender bagi Loji Air Langat 2 ini adalah tender terbuka dan anak syarikat negeri Selangor juga dialu alukan.

P/S: Projek ni bukan untuk Kroni UMNO tetapi untuk kepentingan rakyat

Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan