Selasa, 30 April 2013

GEMPAR!!! PENIPUAN DAKWAT KEKAL SPR DIKATAKAN TIDAK TELUS??

Hari ini adalah hari pengundian awal bagi undi pos untuk anggota keselamatan sama ada polis atau pun tentera. Bermual hari ini juga dakwat kekal mula digunakan bagi menuntut proses pilihanraya yang lebih adil dan bersih seperti yang dicanangkan oleh pakatan haram

Tetapi setelah selesainya proses pengundian mula tersebar di ruangan maya tentang dakwat kekal yang tidak dapat mengekalkan dakwatnya seperti yang diwar-warkan SPR.


Tetapi sepandai-pandai tupai melompat pandai lagi kuda main snuker. Penipuan dakwat kekal oleh pakatan haram berjaya dibuktikan apabila cara dan dakwat yang digunakan tidak sama seperti yang digunakan petugas SPR dalam proses pilihanraya.


Malah cara yang paling mudah nak menghilangkan dakwat ini bagi memudahkan pengundi hantu untuk mengundi sehingga 2 kali ialah begini >



P/S: Kalau dah dasar penipu tu tetap penipu jugak.. Undilah Barisan Nasional #BetterNation

Reaksi:

3 ulasan:

  1. diarunk ni kaki spin, memacam pencacai dirunk ni halalkan apa saja., PDRM tengah kesan pemfitnah ni ni, tindakan paling berat kenakan pada kaki fitnah ni

    BalasPadam
  2. Suruh Izzah calit kat puting tetet dia sendiri..... Kemudian suruh Tian Chua gentel sampai hilang,....


    sapa nak tenguk????

    BalasPadam
  3. gambar atas sekali nampak sangat fake....itu la..nak buat dakwat kekal ni pasti ada masalhnya sebelom dan lepas pilihan raya....tapi diorang yang nak bukti dakwat tu tak kekal memang la balik saja dari undi terus cuci dengan thinner,clorox,asid hidroklorik sampai hilang...tengok2 tinggal tulang je....

    BalasPadam