Selasa, 5 Februari 2013

BREAKING NEWS !!! MAZLAN ALIMAN DAN ANAK BOLEH LUPAKAN FELDA UNTUK SELAMANYA


Setiap hari ada sahaja berita Pengerusi Anak Mazlan Aliman dihalau dari setiap Felda yang dilawatinya

Selepas ditolak dan dimalukan di FELDA Tengi Hulu Selangor pada 4 Februari oleh lebih 200 orang penduduk Felda berkenaan, Mazlan Aliman melarikan diri ke Felda Teloi Kanan pada keesokan harinya. Sekali lagi, Mazlan Aliman dan para penyokong serta ahli rombongannya dimalukan oleh lebih 200 orang penduduk Felda Teloi Kanan.


Malah rakan baik PB sendiri pernah bercerita tentang bencinya peneroka Felda pada pakatan haram dan juga si Mazlan Aliman ni

Berikut ialah tentang apa yang diceritakan pada PB mengenai rombongan proksi pakatan haram ke Felda

 Hari tu aku pergi merisik bakal tunang aku dekat Felda Lepar Hilir lepas. Biasa gi merisik selalu bawak parents je. Pas habis diorang berbincang dengan parents aku, bapak aku berborak la dengan pakcik dan bapak dia. Bapak aku ni hardcore UMNO dia mula la bukak sikit-sikit topik pasal politik.Dapat respon dari pak cik dia yang merupakan peneroka asal Felda. Rupanya diorang kat situ memang menyampah tahap dewa dengan pakatan. Dah la hasut-hasut orang suh benci kerajaan lepas tu bukak cerita pasal isu yg dah basi mcm Anwar kena tangkap la, kerajaan zalim la dan mcm2 lagi isu basi. Pakcik tu cerita lagi kenapa sekarang baru terhegeh2 nak masuk. Peneroka takde pun cakap felda penipu ker apa ker ni orang luar pulak yang sibuk. 

Kalau macam ni la gayanya Mazlan Aliman boleh lupakan felda

P/S: Peneroka tak cakap apa orang luar yang lebih  

Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan