Jumaat, 4 Mei 2012

Gempar !!! Khalid Ismath Syiah bakal di buang dari UITM?


Akibat penyataannya dalam laman sosial Facebook yang mengatakan semua polis patut mati






Tepat jam 9.00 pagi tadi 4/5/2012, sekumpulan mahasiswa yang menggelarkan diri mereka Gerak Wawasan telah berkumpul di hadapan banggunan Cancelori Tuanku Syed Sirajuddin UiTM Shah Alam bagi menghantar memorandum untuk menggesa pentadbiran UiTM mengambil tindakan tatatertib yang tegas terhadap seorang Mahasewel bernama Khalid Mohd Ismath yang telahh bersetuju semua Polis Malaysia diBUNUH yang telah di tulis di Facebooknya sendiri. Hal ini teah mengundang kemarahan Mahasiswa yang merasakan bahawa selama ini PDRM telah menjaga keamanan negara dan patut dipertahankan dan bukannya diBUNUH seperti yang di inginkan oleh Mahasewel tersebut.





Jam 9.15 pagi tadi, Naib Cancelor Uitm Shah Alam Dato' Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar telah menunggu Gerak Wawasan di lobi Cancelori untuk menerima memorandum supaya mahasewel Khalid Ismath diambil tindakan tegas terhadap perbuatannya yang telah memburukkan nama UiTM Shah Alam disamping telah melakukan banyak siri-siri demonstrasi disekitar Ibu Kota dan di Universiti Pendidikan Sultan Idris serta banyak mengeluarkan hasutan-hasutan yang disebarkan supaya membenci pemerintah.





BACA LAGI DISINI..

P/S: Nak belajar mana lak lepas ni Iran ker??

18 ulasan:

  1. Buang aje org yg x kenang budi mcm ni, kalu di biarkan sok, ramai lak yg ikut jejak derhaka ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. btol2..sy setuju 101%...sy amat bharap budak bodoh mcm ni dibuang trus shj kerana sy tk mo masa akn dtg nnt ank2 cucu kite akn mgikut prangai setan mcm dier ni...

      Padam
  2. Macamna dia boleh lolos melalui FILTEration semasa masuk UITM, Gawat gini kalo ada anasir sepertinya. MasayAllah.

    BalasPadam
  3. Uitm adalah sebah institusi bagi melahirkan bijak pandai melayu,bukannya sampah bangsa melayu seperti mamat ini.

    BalasPadam
  4. Buang je la dia tu..org suruh belajar p buat demo apa ke jadah nye..uitm kerajaan punye..kalau x suka kerajaan p la belajar kt ipts.

    BalasPadam
  5. haha lepas ni belajar la kat universiti ambiga...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hari2 belajar tarian bontot...

      Padam
  6. done follow ur blog btw.follow me back :)

    BalasPadam
  7. lepas nie sapa yang susah mak bapak yang susah! keluarga yg jadi gerentor yg susah! dia sendiri susah nak cari kerja! ada anuar susah? Kita org Melayu ada budi bahasa! ada adap sopan! kita dapat kemerdekaan dengan diplomasi! tengok indok perang untuk kemerdekaan 50 tahun dulu merdeka dari kita sampai sekarang huru hara! korang boleh ikut lak lina joy murtad laknat punya peguam! buta perut betul korang nie!

    nasihat aku kepada student2 jangan campur dulu urusan politik! tolong keluarga dulu! dah banyak duit masuk politik tapi bukan merusuh! dah habis tak ada jalan lain baru guna kekerasan atau perang jika perlu!(aku bukan korang perang dol!) nak bloging ker jangan pasal p[olitik sebab korang bukan masanye lagi!


    iklas buat student yg sebangsa dan keturunan darah daging aku!

    BalasPadam
  8. ramai lagi orang pembangkang dalam UITM ni...buat malu je depa ni...kalau tak suka belajar tempat lain la..

    BalasPadam
  9. Dahla sepak polis,sebar Pulak ajaran Syiah sesat.apa nak jadi dengan pas?dengan setan pun boleh kawan,dengan DAP pun boleh kawan walaupun dulu tak boleh,dengan Syiah pun sediakan medan untuk disebarkan.mat Sabtu,khalid isyiah ni patut dibunuh,

    BalasPadam
  10. ingat heran sangat UiTM?University ini Tuk Melayu?bodoh sangat.setakat ipta,aku spm straight A's takkan masuk mana2 ipta sebab aku nak haluan aku sendiri.biar hidup aku susah mana,aku takkan minta sesen daripada government yang memang corrupted.aku boleh apply scholarship jefrey cheah and study kat monash.bukan mahu berlagak ataupun apa,but just untuk peringatan bersama.uitm ialah university penuh dengan melayu2 yang malas,buat maksiat,dll..adios amigos.

    BalasPadam
    Balasan
    1. berlagaknya..dulu sekolah swasta ehh???

      Padam
    2. SPM straight A? bagi nama biar saya semak. Jgn buat cite bohong. UiTM adalah tempat saya belajar jadi manusia, jadi Muslim yang taat dan Melayu yang sayang bangsanya..

      Padam
    3. Jgn salahkan org lain...semua tu pilihan sendiri...blja mana2 pon...kita y tentukan pilihan kita dgn izin-Nya....kalau kita plih jalan hitam..maka hitam la jadinya...kalau kita pilih putih...kt mana2 pon boleh jadi putih...ramaibudak UiTM yang berjaya dalam hidup di dunia dan insya-Allah disana juga..ckp ikut emosi..alih2 makan diri

      Padam
  11. Ko taknak study kat UiTM ke ipta ke suka hati kolah. tapi anak kampung yg susah miskin mcm aku ni, UiTM la tempat aku tuju. terima kasih kerajaan bagi peluang kat anak miskin luar bandar masuk U.eventhough aku bukan straights A, tapi Alhamdulillah syukur dgn nikmat Allah dapat hidup aman kat Malaysia ni dan dapat belajar dgn baik. yg nak merusuh pegilah berhijrah negara lain, menyemak jer kat sini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. I LIKE!!! DAN SAYA ADALAH PROFESSOR DI UITM. KALAU NAK BERLAGAK, JANGAN TINGGAL DI BUMI MALAYSIA. BOLEH DUDUK DENGAN ANWAR IBRAHIM... KAT NEGERI MANA? ISRAEL KOOOTTT...

      Padam
  12. buang je budak tak guna ni..suruh dia duduk kat singapore biar dia rasa apa beza nya dengan duduk di malaysia...

    BalasPadam