Rabu, 8 Mei 2013

ANWAR TIDAK PUAS HATI NAJIB MENIPU DALAM PILIHANRAYA

                                                                   Erk PM ke 7 hahaha

Semalam berlangsungnya perhimpunan Suara KERAmat di Stadium Kelana Jaya yang disertai oleh 40 ribu, ada kata 60 ribu dan ada kata 120 ribu ikut suka la mana-mana pun.

Perhimpunan bertujuan membantah keputusan pilihanraya dan mengatakan kerajaan yang dipilih oleh rakyat sebagai tidak sah dan dibina atas penipuan.

Betul ke penipuan??

Cuma nak tanya la apa yang menipunya???

Apa!!! Blackout??

Apa lagi!!! Bangla???

Ok disini persoalannya jika macai boleh jawab kita bagi Anwar PM ke 7 ke 8 ke 9 ke atau sampai dia mampus

P/S: Dua soalan untuk Anwar jadi PM kalau tidak dia boleh jadi PM dekat istana Kiram je hahahaha 


Reaksi:

6 ulasan:

  1. lokap kan si awr ni aman malaysia asik duk reformasi org nak g keje tak leh nak niaga tak leh kut cakap dia yg tak masul akal tu cemuh ahhhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. ha...ha...ha...macai, macai....

    BalasPadam
  3. Entahhhh apa lg nk si Nuar ni....matlamat jd PM blum tercapai tu yg meroyan tu...dok salahkan Najib, SPR n lain2 agen kjaan....cuba fikir sendiri klu kjaan menipu mcmna Penang, Selangor n Kelantan terus dikuasai PR? Klu BN tipu semua negeri dh jatuh ke BN...yg lagi pelik penyokong2 PR ni xde otak kot...x blh berfikir n menerima kekalahan...cubalah terima hakikat....jgn disebabkan PR x dpt menawan Putrajaya...kita nk demo/perhimpunN nk bantah keputusN PRU13...KLU X puas hati baw ke Mahkamah Tinggi unfuk diadili...biar gentle n ikut saluran undang2

    BalasPadam
  4. masukkan badigol ni dlm penjara

    BalasPadam
  5. Mmg benar Allah SWT MELAKNAT KAUM LUTH...bukti nyata

    BalasPadam