Ahad, 8 Januari 2012

Panas !!! Hassan Ali dipecat gara-gara kritik punggung Anugerah Tuhan


Akhirnya setelah Dr Hassan Ali mengkritik gerakan untuk membebaskan Anwar pada 901 dengan serta merta dia telah dipecat serta merta.

Berikut kenyataan rasmi Dr Hassan Ali

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah s.w.t. Sebentar tadi saya menerima berita pemecatan saya sebagai ahli PAS dengan serta merta.

Saya amat terkejut dengan tindakan drastik yang di ambil oleh AJK PAS Pusat itu. Saya turut bersedih kerana perjuangan Islam saya selama ini dibalas sedemikian rupa.

Saya akan merujuk kepada sahabat-sahabat dan meminta pandangan daripada teman-teman Ulama' mengenai tindakan selanjutnya yang patut saya ambil.

Saya akan memanggil sidang akhbar dalam masa yang terdekat untuk menjelaskan lagi kedudukan perkara ini.

YB Dato Dr Hasan Mohamed Ali
ADUN Gombak Setia

Perjuangan Islam PAS hanya retorik semata-mata demi menjaga kepentingan kuasa dan juga undi.PAS hanya sebuah PARTI POLITIK BERTOPENGKAN ISLAM

P/S:Paktan haram telah menunjukkan kuasa diktator mereka walaupun belum bergelar sebagai pemerintah.Mari ramai-ramai rakyat Malaysia TOLAK PAKATAN HARAM demi masa depan Malaysia yang lebih terjamin.

1 ulasan:

  1. PAS sepatutnya tegas pendirian...perjuangan menegakan syiar islam jgn dicampur adukan dgn perjuangan peribadi anuar.
    Saya hilang hormat pada PAS sejak ia dicemarkan oleh golongan anwarinas ni.

    BalasPadam