Isnin, 9 Januari 2012

Gempar !!! Budak Sosialis Adam Adli kaki kencing

Apa-apa pun saksikan video dibawah ini dulu.



adam menyatakan bahawa dia dikenakan tindakan dibawah peraturan 3 dan peraturan 4 iaitu mencemarkan nama baik UPSI dan memudaratkan ketenteraman awam dibawah peraturan AUKU... agak hairan para reporter mengiakan sahaja kononnya ini hukuman AUKU... ditambah pula dengan laporan yang dikeluarkan oleh malaysiakini yang kononnya mensahihkan kenyataan ini.. teryata kenyataan adam yang mengatakan dirinya dikenakan peraturan dibawah AUKU telah memberi bola tanggung kepada kami para blogger untuk tolong smashkan !!!

lihat kenyataan MALAYSIAKINI



kebenaran yang cuba disembunyikan di sini ialah dia telah dikenakan hukuman di bawah KAEDAH 3 (a) (i) dan (ii), BAHAGIAN II, TATATERTIB AM, KAEDAH-KAEDAH UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS (TATATERTIB PELAJAR-PELAJAR) 1999.. BUKANNYA AUKU... untuk penjelasan lanjut lihat gambar di bawah:





tidak ada satu pun perkataan dalam surat tersebut yang menulis AUKU... bagaimana pula dia boleh melulu menyatakan tuduhan itu dibawah auku.... peraturan yang dikenakan itu dibawah undang-undang universiti... bukannya auku... kalau nak bawa kes ini ke MAHKAMAH luar cuba lah... upsi telah memberi peluang kepada adam untuk membuat rayuan tetapi dengan jelas dia menolak seolah-olah misinya untuk cuti panjang akan berjaya



melihat laporan twitter adam juga seolah-olah dia tersenyum mendapat cuti selama 3 semester... tetapi kenapa pula mahu membawa kes ini kemahkamah sedangkan tempoh rayuan ada 14 hari bermula esok ??? tak risau ke kalau lawan kes takut tak dapat buat roadshow satu malaysia ???

P/S:Ingat ye budak sosialis fahaman tersebut takkan berjaya disini.
SOSIALIS IS DEAD

0 ulasan:

Catat Ulasan