Ahad, 11 Disember 2011

Eksklusif : Sikap Double Standard Pakatan Haram

Tonton video dibawah kemudian nilai kan



Video ini telah tiga kali di padamkan di youtube. Video ini mengambarkan kekejaman tentera rejim zionis terhadap penduduk di Gaza.

Sikap double standard yang ditunjukkan oleh rejim zionis adalah sangat tidak adil kepada masyarakat Palestin khususnya kerana tiada kebebasan untuk rakyat palestin untuk meneruskan hidup secara aman kerana di belengu oleh kuasa zionis yang mengelilinginya



Tidak kurang juga perlakuan yang sama terjadi di Malaysia, Pakatan haram dengan double standardnya menuduh UMNO sebagai rasis walhal sikap rasis ini dapat dilihat didalam pakatan pembangkang terutamanya DAP yang sering mengeluarkan pernyataan berbau perkauman.

Salah satu sikap double standard yang ditunjukkan oleh pakatan pembangkang apabila PAS menuduh UMNO kafir kerana bersengkongkol dengan parti komponen bukan Islam tetapi apabila PAS bersengkongkol dengan DAP disebut sebagai tahaluf siyasi. Bukan itu perkara yang sama tetapi apabila sikap double standard zionis telah merebak dalam pemikiran pakatan pembangkang mereka sahaja yang betul.

Ternyata orang yang bersengkongkol dengan rejim zionis ini adalah dari kalangan pemimpin pakatan sendiri.



Bekas setiausaha sulit Anwar Ibrahim, Muhammad Rahimi Osman mendedahkan dokumen sulit kerjasama Anwar dengan Paul Wolfowitz seorang daripada pemikir barat prozionisme neokonservatif di AS yang mahu menguasai dunia.



P/S:Tak tahu lah cakap apa kalau menyokong tegar pakatan haram tak nampak bukti yang jelas dan nyata.

0 ulasan:

Catat Ulasan